torsdag 6 december 2012

Brinner för !

Detta brinner jag för, att ge mina nära och kära en tryggare livstil, få dela med mig av mina erfarenheter, att få hjälpa andra människor och få må bra, få stabila familjetrygghet. Inte behöva leva som en tiggare och låna sig fram varje dag för att få den mat vår kropp behöver. Detta är Sverige och vi sträcker ut varje hand mot alla. Jag vill hjälpa kunna sträcka mig ut i världen och nå våra invandrare och att de ska få veta vilka underbara människor det finns här i Sverige. Möjligheten finns. Det här är jag i dag. En god, älskvärd person som är mån om alla. Att få växa med andra. Att få Extra Inkomst, att kunna Spara ,Bli skuldfri, Jobba hemifrån, Ha kul, trivas med det du gör, Mer tid med nära och kära, Köp den drömbil, båt, hus som de vill ha, få resa världen över, få möjlighet att trygga sin pension och naturligtvis utveckla dig själv. Detta växer och självförtoendet stiger i topp. Att du är värd något. Sen jag börja med detta har jag skapat enormt mycket värme och fått enormt med uppskattning. Och det är det jag trivs med. Alla är värda att få den inkomst de behöver. Är man långtidssjukskriven, arbetslös och utslängd till pragraf moment 22 är livet oerhört svårt. Jag VAR en av dom. Idag är en annan dag. I morgon kanske jag hjälpt just dig till en tryggare framtid. I morgon kanske det är dig jag hjälper att få må bra och leva sunt. För varje dag dör någon eller insjuknar i hjärt & kärlssjukdomar och cancer. Men som sagt i norgon han jag kanske förändra ditt liv. Finns bara ett sätt adda min msn. För mer infonatahlie.berglund@hotmail.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar