lördag 10 november 2012

Det lilla Ljusdal


Hur Ska jag hitta 10 personer som VILL gå med mig på utbildning i morgon. Känner ju inte en enda vettig människa i den här skitkommun. Har försökt med hundra olika alternativ och det enda de gör är att spottar mig i ansiktet. Vad vill ni igentligen? må skit resten av era liv och sen låta andra höra era klagosånger. Dålig ekonomi blaha blaha. Ja det har jag med så dammkornen flyger runt i min plångbok men jag gör nått åt saken istället. Litar på att Jehova tar hand om mig ändå. Jag gör det här av en enda anledning och det är att jag vill må bra och att folk omkring mig ska må bra. Så vad är jag då jo konsulent och distrubitör för: Aloevera, fitline och Käyni. Mer säger jag inte. Utan följ Med på en enkel gratis utbildning. Så den här utbildningen är här i Ljusdal i morgon klockan: 19:00 till 21:00 på Koppargårdens Cafet. Räknar med att du kommer. Nästa utbildning är i Hudiksvall på Stadt klockan 18:30 den 12 november. Er tid är mycket välbefinnande så jag räkanr med att ni kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar