fredag 9 november 2012

Vad händer?


Vad händer just nu i Ljusdal. Ja ett nytt lanserande nätverk håller att sprida sig i Ljusdal och jag är en av dom som är distributör. Inte för att jag tänker strida för att vi finns här i Ljusdal med men bra att veta att även jag är inom den branschen också. Så vad är jag då distributör för. Jo nämligen åt ett MLM - företag eller vad man nu ska kalla det. Och visst det har fått en hel del hårda kriktiker runt om på nätet. Men anledning att många är verkligen tveksamma är ju att oftast vet folk inte ens vad de babblar om. I dag lanserar det runt en massa nätverk en del nätverk har funnits sen långt ner på 1950 talet om inte längre ner ändå. Ta bara Tupperware, Aloe Vera (Forever Living Products) och FilLine två av dom är jag konsulent för och det är oerhört svårt att få ut budskapet att man verkligen kan använda produkterna. Folk idag är så involerad i sin stress att det inte ens orkar eller vill må bra. Skulle du vilja det må bra själv och kanske bara använda dig av produkterna själv. Visst det går jättebra. Men låt mig då presentera mig. Jag heter Natahlie Berglund. Född i Järvsö och trivs som den spontana tanten som vill verkligen visa denna kommun att det här klarar jag av. Tack och hej arbetsförmedligen för ert visade intresse av mig som person. För blogga och få använda av mitt eget bruk av produkter jag själv vill kunna må bra och kunna använda mig av är just såna här nätverk. Visste ni färesten att Aloe Vera det jag nämnde in är också ett MLM. Och de produkterna är skitbra på ren svenska. Den enda salvan som verkligen biter på mig när jag får ont i örat är propolisen. Strunt i stavningen. Men vill du veta mer om Käyni, Fitline, Tupperware, aloevera är det bara att maila till mig: natahlie.berglund@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar